logo

בעלת עסק?

סדנת פייסבוק לבעלות עסקים

למי מיועד הסדנה?  | מה התוכנית לימודים? |  עם מה תצאי מהסדנא?  | מיקום ותאריך | על המרצה

כולנו יודעים כמה קשה להקים עסק, מה זה דרש ממך, כמה שעות השקעת עליו, וכמה נתת מעצמך כדי שיספק את השירות הכי טוב, שיראה הכי טוב, ויתן מענה לצרכים של הלקוחות.

אבל האם את יודעת איך להגיע לאותם לקוחות? או איך להרחיב את מעגל הלקוחות הקיים?

זה בסדר לא לדעת, בשביל זה אנחנו כאן! אנחנו כאן לתת לך את הכלים הדיגיטליים שיעזרו לך לפרוץ את תקרת הזכוכית, להגיע לקהל פוטנציאלי חדש, למתג את העסק, ולהגדיל את אחוז ההמרה ובכך להגדיל את הרווחים!

בסדנת ניהול מדיה וקמפיינים ממומנים, נלמד איך להגיע לקהל ממוקד ופוטנציאלי. נקים קמפיינים באמצעות פייסבוק. נגיע לקהלים פוטנציאלים, ובנוסף נלמד להקים תשתית מדידה אפקטיבית שתעזור לנו לנתח ולשפר את תנועות הגולשים שלנו עד ליצירת יחסי המרה גבוהים.

סדנת מנהל מדיה וקמפיינים ממומנים, מהווה אבן דרך יסודית בנוגע לניהול נוכחות דיגיטלית, ובניית קמפיינים ממומנים, ניתוח מקרי בוחן עדכניים והתנסות מעשית ממשית בכיתת מחשבים, תוך הקניית כלים טכניים ושיווקיים למעוניינים לשלב ערוץ מדיה חברתית בארגונים בין אם על ידי ניהול ספקים בתחומים אלו ובין אם ניהול התחום באופן ישיר בעסק או עבור העסק. בסיום הסדנא תקבלי את כל המידע הרצוי שאיתו תוכלי לנהל את העסק שלך בזירה הדיגיטלית, ולקחת אותו כמה צעדים קדימה.

למי מיועד הקורס?

  • לבעלות עסקים קטנים
  • לפרילאנסריות אשר מעוניינות להבין לעומק את עולם הדיגיטל

תכני הקורס

יסודות השיווק ומבוא למדיה חברתית – מגמות בעולם הניו מדיה, איך מספרים סיפור ברשת, סקירת הפלטפורמות המרכזיות.
בניית מודל S.W.O.T – בניית זהות ושפת מותג, הבנה מעמיקה והיכרות עם העסק והמוצר שלנו, ניתוח מתחרים ובניית תכנית עבודה מנצחת.
אסטרטגיה שיווקית ודיגיטלית – בניית תכנית אסטרטגית, מיפוי היתרון היחסי של המותג, ניתוח והגדרת קהל יעד.
בניית אסטרטגיית תוכן – בניית שפה עם לקוח, הצפת כאבים, עיצוב מסרים, באזז ויצירת מודעות לתוכן שלנו, מיקרו קופי והנעה לפעולה

הקמת עמוד עסקי – בניה נכונה של העמוד העסקי,כתיבת תוכן מקודם, שפה עיצובית, ופיצ'רים רלוונטים.
בניית אסטרטגיה מותאמת – הגדרת גאנט תוכן חודשי, הגדרת שפה ותוכן לכל פלטפורמה. ניתוח מגמות ברשת ויצירת תוכן RTM
איך ללכוד את הלקוח ברמה העיצובית – יצירת וויזואל וגריד מנצחים, בחירת תמונות ומאגרים חינמיים.
ניתוח נתוני פעילות דף – מה עובד יותר טוב, מה התוכן הנכון ביותר,ועל מה כדי לשים דגש בחודש הבא.

הכרת מנהל המודעות
הגדרת קהל יעד – מי הקהל שלנו? איך הוא נראה? מה הוא אוהב לעשות? ואיפה הכי טוב למצוא אותו.
בניית קהלים – בניית קהלים מותאמים, צבירת דאטה, בניית רשימת לקוחות, קהל שמור ודומה, ומתי הכי נכון להשתמש בהם.
פיקסלים – הטמעת פיקסלים, יצירת קמפייני רימרקטיניג, סגמנטציה של קהלים, ובניית קהלים על בסיס גלישה.
הגדרות תיוגים – בניית UTM מותאם קמפיין, התאמת תיוג לפי פלטפורמה.
הגדרת KPI – מדדי ביצועים, והגדרת יעדים ומטרות

היררכיית מבנה קמפיין – איך בונים קמפיין נכון, סוגי הקמפיינים השונים, הגדרות סדרת מודעות, מבנה מודעות.
אסטרטגיית קמפיינים – מה נכון ומה לא נכון בקמפיין, בחירת סוג הקמפיין.
סוגי הקמפיין – מתי לבחור בקמפיין כזה או אחר, טיפים וסודות מעולם הקידום הממומן.
קמפיין לידים – בניית טפסי לידים, הגדרות מערכת, והתממשקות למערכות ניהול לקוחות.

אופטימיזציה – מינוף הקמפיין, הקצאת תקציבים, בחינת תוצאות, ניתוח נתונים והסקת מסקנות.
הפקת דוחות ולוחות בקרה – הגדרות תשלום, הנפקת דוחות ביצועים
ניתוח Case Study – הבנת התהליך והסקת מסקנות.

עם מה תצאי מהסדנא?

תוכלי לנתח את העסק שלך לעומק, להכיר את הלקוחות הפוטנציאלים שלך, להכיר את השפה שלהם ולדבר איתם בשפה הזו. תביני איך הרשת החברתית עובדת, איפה כדאי לך למקם את עצמך, ואיך הכי טוב להגדיל את ביצועי העסק שלך.

שולי סגל זלוטסקי

מנהלת משרד דיגיטל "טורבו"

יש ללחוץ על כפתור העריכה כדי לשנות את הטקסט הזה. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי צש בליא, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק.